Ostatnie lata działalności Grupy Żywiec były czasem, w którym zmienialiśmy
nasz model biznesowy po to, aby skupiając się na kluczowych obszarach działalności
- warzeniu najlepszego piwa i budowaniu silnych marek - odzyskać elastyczność
w działaniu. Dzięki wdrożeniu nowego modelu działania wzmocniliśmy marki,
ustabilizowaliśmy sprzedaż i wróciliśmy na ścieżkę wzrostu poprzez osiąganie z roku
na rok lepszych wyników finansowych. Postawiliśmy na innowacje, dzięki czemu
efektywnie przyczyniamy się do rozwoju zupełnie nowych segmentów rynku piwa
w Polsce. To głównie dzięki produktom Grupy Żywiec, która w ostatnich latach
wprowadziła na rynek ponad 40 nowości, rozwinęły się na większą skalę takie
segmenty, jak: radlery, piwne specjalności, a w szczególności piwa bezalkoholowe.
Ostatnie lata to także czas wielkich przeobrażeń w życiu społeczeństw i gospodarek.
Żyjemy coraz szybciej i intensywniej niż choćby dekadę temu. Zużywamy
także coraz więcej zasobów naturalnych, od których zależy nasze przetrwanie.
Jednocześnie dysponujemy wiedzą i technologią, której wpływ na nasze życie jeszcze
nigdy nie był tak duży, a która wymaga coraz większych zasobów energe
[...]




Metoda płatności: Płatności elektroniczne (karta kredytowa, przelew elektroniczny) | |
Dostęp do publikacji (format pdf): 6.00 zł
|
|
Dostęp do Wirtualnej Czytelni - archiwalne e-zeszyty czasopisma (format swf) - 1h: 24.60 zł | |
Dostęp do Wirtualnej Czytelni - archiwalne e-zeszyty czasopisma (format swf) - 4h: 43.05 zł | |
Dostęp do Wirtualnej Czytelni - archiwalne e-zeszyty czasopisma (format swf) - 12h: 73.80 zł | |