Aktualności | 2015-09-03
CHEP na rzecz społeczności lokalnych

CHEP na rzecz społeczności lokalnych

Oddział Okulistyki Szpitala Dziecięcego przy ul. Niekłańskiej w Warszawie został objęty wsparciem w ramach strategii zrówoważonego rozwoju. Po analizie najpilniejszych potrzeb ustalony został plan pomocy, który z sukcesami realizowany jest już od ponad roku. Pierwszy etap objął pomoc przy remoncie i odmalowaniu. Pracownicy CHEP przez dwa dni odnawiali sale i korytarz oddziału korzystając z farb, które za symboliczną kwotę przekazał partner biznesowy CHEP – firma PPG Industries Polska. Kolejną odsłoną akcji charytatywnej było wystawienie dwóch świątecznych spektakli dla chorych dzieci na oddziałach laryngologii i okulistyki. Także w okresie świątecznym za prywatne środki zakupiona została choinka i ozdoby świąteczne, które pozwoliły dzieciom i ich rodzicom spędzić czas Bożego Narodzenia w szpitalu w bardziej rodzinnej i domowej atmosferze.

Podczas wewnętrznej imprezy firmy - Talent Show zorganizowano aukcję charytatywną, podczas której pracownicy mogli zakupić reprodukcje dobrze znanych dzieła sztuki, w które wkomponowano niebieską paletę. Środki uzyskane z aukcji ponownie posłużyły wsparciu Oddziału Okulistycznego. Zakupiono lodówkę i krzesła dla odwiedzających dzieci rodziców i opiekunów.

Zrównoważony rozwój to dla nas jeden z podstawowych elementów polityki firmy. Nasz model biznesowy, wypracowane rozwiązania i narzędzia skupiają się na podnoszeniu wydajności operacyjnej partnerów CHEP, zawsze w poszanowaniu zasad racjonalnego wykorzystania zasobów środowiska oraz bezpieczeństwa - mówi Kinga Di Salvo, Country General Manager, CHEP Polska i kraje bałtyckie. Jednocześnie realizujemy działania wpisujące się w globalną strategię CSR firmy wspomagając społeczności lokalne, w których funkcjonuje CHEP poprzez angażowanie naszych pracowników w różnorodne akcje charytatywne. Warto podkreślić, że oprócz wymiernych korzyści dla potrzebujących działania te dostarczają wartość firmie, która decyduje się na taką formę wsparcia społeczności lokalnej. Dla naszego zespołu bardzo ważna jest satysfakcja płynąca z robienia rzeczy pożytecznych, realizacja własnych zainteresowań i pasji możliwa w tak różnych formach wolontariatu oraz poczucie przynależności do zespołu – dodaje Kinga Di Salvo.

FIRMA CHEP jest światowym liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w zakresie zarządzania paletami. Założona w 1945 roku, działa aktualnie w ponad 50 krajach świata, świadcząc usługi największym globalnym firmom z sektora dóbr konsumpcyjnych. Właścicielem firmy jest Grupa Brambles Limited notowana na australijskiej giełdzie papierów wartościowych. Do Grupy Brambles należą oprócz CHEP - IFCO, Pallecon, Transpac oraz Ferguson Group.
CHEP oferuje usługę poolingu palet, która polega na współużytkowaniu stałej jakości palet i kontenerów przez wielu klientów. Pooling jest strategicznym rozwiązaniem biznesowym dla firm, które chcą ograniczyć wydatki kapitałowe i poprawić działanie łańcucha dostaw. Rozwiązania logistyczne CHEP są przyjazne dla środowiska i pomagają chronić produkty klientów poprzez połączenie wieloletniego doświadczenia oraz ogromnej bazy aktywów. CHEP zatrudnia ponad 9,5 tys. pracowników, zarządza blisko 250 milionami palet. W Europie CHEP posiada ponad 400 magazynów serwisowych palet. CHEP w Polsce istnieje od 15 lat, a z jego systemu korzysta ponad 500 przedsiębiorstw, w tym firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe. Aktualnie CHEP Polska wydaje rocznie ponad 15 mln palet swoim klientom w Polsce oraz odbiera palety z ponad 9.000 punktów dystrybucyjnych. Palety podlegają inspekcji i naprawie w Centrach Serwisowych – Kampinos, Radom, Świętochłowice, Gądki, Bydgoszcz, Niewiadów. Za swoje zaangażowanie we wdrażanie idei zrównoważonego rozwoju firma otrzymała nagrody: Przedsiębiorca Efektywny Surowcowo 2013 oraz Promotor Ekologii 2015. W 2015 roku firma CHEP Polska otrzymała także tytuł Gazeli Biznesu przyznawany przez dziennik gospodarczy Puls Biznesu.

Więcej informacji na: www.goforchep.com/pl I www.chep.com