Mięso i drób to najistotniejsze dla Polski produkty spożywcze w handlu zagranicznym. Intensywny wzrost sprzedaży drobiu poza granice kraju, stabilna, silna pozycja mięsa wołowego i wieprzowego pozwoliły Polsce osiągnąć status czołowego europejskiego eksportera. Aby zachować wiodącą pozycję, branża musi coraz intensywniej promować jakość polskiego mięsa i poszukiwać nowych kierunków zbytu, także poza nasyconymi już rynkami Unii Europejskiej. Tegoroczna edycja międzynarodowych targów branży spożywczej Anuga w Kolonii to kontynuacja podjętej w 2014 roku w Paryżu podczas targów SIAL, istotnej z punktu widzenia rozwoju naszej branży, inicjatywy – po raz kolejny na tak ważnej imprezie Polska będzie miała wspólne, narodowe stoisko, promujące wszystkie 3 główne gatunki mięs, będące filarami polskiego eksportu: wołowinę, wieprzowinę oraz drób. Organizacja stoiska pod hasłem: „Polskie Mięso i Drób” / „Polish Meat and Poultry” i działania promocyjne skoncentrowane wokół targów Anuga są możliwe dzięki porozumieniu branż, widzących wspólny cel w rozwoju handlu zagranicznego. Stoiska narodowe, dzięki swojej powierzchni, a także ciekawej koncepcji wizualnej, zdecydowanie wyróżniają się pośród mniejszych ekspozycji firmowych, lub nawet branżowych. Duża, doskonale zorganizowana przestrzeń odzwierciedla siłę branży w międzynarodowych relacjach handlowych, budując zaufanie do danego sektora i reprezentujących go podmiotów. Jednocześnie kompleksowa oferta wszystkich rodzajów mięs z Polski jest znacznym ułatwieniem dla kontrahentów, mających dostęp do pełnego asortymentu produktów, prezentowanym w jednym miejscu. Ideą stoiska „Polish Meat and Poultry” jest zjednoczenie w ramach 135-metrowej powierzchni 3 organizacji branżowych oraz największych polskich producentów i eksporterów wszystkich gatunków mięs i drobiu. W planach jest organizacja ekspozycji opartej na podziale na zewnętrzną część biznesową, przeznaczoną dla producentów oraz na wewnętrzną część wspólną, dostępną dla wszystkich uczestników i ich gości. Część biznesowa zostanie podzielona na obszar mięsa czerwonego oraz białego. W części wspólnej znajdzie się strefa degustacyjna i kulinarna, a w niej restauracja serwująca w nowatorski sposób wyszukane potrawy z polskiego drobiu, wołowiny i wieprzowiny. Tak szeroko zakrojone i skonsolidowane akcje promocyjne znacznie zwiększą skuteczność działań polskiej branży mięsnej i drobiarskiej, przekładając się z pewnością na nowe relacje i kontrakty eksportowe. Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wołowego, Wieprzowego i Drobiowego
Tegoroczna edycja międzynarodowych targów branży spożywczej Anuga w Kolonii to kontynuacja podjętej w 2014 roku w Paryżu podczas targów SIAL, istotnej z punktu widzenia rozwoju naszej branży, inicjatywy – po raz kolejny na tak ważnej imprezie Polska będzie miała wspólne, narodowe stoisko, promujące wszystkie 3 główne gatunki mięs, będące filarami polskiego eksportu: wołowinę, wieprzowinę oraz drób. Organizacja stoiska pod hasłem: „Polskie Mięso i Drób” / „Polish Meat and Poultry” i działania promocyjne skoncentrowane wokół targów Anuga są możliwe dzięki porozumieniu branż, widzących wspólny cel w rozwoju handlu zagranicznego. Stoiska narodowe, dzięki swojej powierzchni, a także ciekawej koncepcji wizualnej, zdecydowanie wyróżniają się pośród mniejszych ekspozycji firmowych, lub nawet branżowych. Duża, doskonale zorganizowana przestrzeń odzwierciedla siłę branży w międzynarodowych relacjach handlowych, budując zaufanie do danego sektora i reprezentujących go podmiotów. Jednocześnie kompleksowa oferta wszystkich rodzajów mięs z Polski jest znacznym ułatwieniem dla kontrahentów, mających dostęp do pełnego asortymentu produktów, prezentowanym w jednym miejscu.
Ideą stoiska „Polish Meat and Poultry” jest zjednoczenie w ramach 135-metrowej powierzchni 3 organizacji branżowych oraz największych polskich producentów i eksporterów wszystkich gatunków mięs i drobiu. W planach jest organizacja ekspozycji opartej na podziale na zewnętrzną część biznesową, przeznaczoną dla producentów oraz na wewnętrzną część wspólną, dostępną dla wszystkich uczestników i ich gości. Część biznesowa zostanie podzielona na obszar mięsa czerwonego oraz białego. W części wspólnej znajdzie się strefa degustacyjna i kulinarna, a w niej restauracja serwująca w nowatorski sposób wyszukane potrawy z polskiego drobiu, wołowiny i wieprzowiny. Tak szeroko zakrojone i skonsolidowane akcje promocyjne znacznie zwiększą skuteczność działań polskiej branży mięsnej i drobiarskiej, przekładając się z pewnością na nowe relacje i kontrakty eksportowe.
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wołowego, Wieprzowego i Drobiowego