Polskie Towarzystwo Cynkownicze inwestuje w marketing i reklamę. Stowarzyszenie przy współpracy z agencją Brave Brain S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkowo-sprzedażową. Polskie Towarzystwo Cynkownicze to organizacja, w której skład wchodzi ponad 50 cynkowni, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Towarzystwo zrzesza 80% polskiego rynku usług związanych z cynkowaniem ogniowym. Organizacja odpowiada za popularyzację technologii cynkowania ogniowego jako najlepszej i najtrwalszej metody zabezpieczenia stali przed korozją oraz utrzymanie najwyższych standardów realizacji. W swojej dotychczasowej działalności towarzystwo nie korzystało z usług agencji reklamowych. W związku z planowanym rozwojem aktywności marketingowej PTC na drodze konkursu wybrało krakowską agencję Brave Brain S.A. jako podmiot odpowiedzialny za kreację i implementację ogólnopolskiej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej. W ramach kampanii planowane są długofalowe działania reklamowe oraz z zakresu PR prowadzone równocześnie w wielu kanałach. Agencja zamierza dotrzeć do poszczególnych branży, z którymi współpracują ocynkownie (budowa mostów, dróg i autostrad, budownictwo mieszkaniowe, kolejnictwo, energetyka, etc.), popularyzując technologię cynkowania ogniowego oraz najwyższą jakość ochrony, jaką zapewnia. Brave Brain jest również odpowiedzialna za wykup mediów na potrzeby kampanii. Pierwsze działania promocyjne ruszą już w grudniu. Komunikacja będzie oparta o reklamę w Internecie oraz w wydawnictwach branżowych, skierowanych do poszczególnych segmentów grupy odbiorczej PTC. Główne działania są zaplanowane na 2016 rok i będą obejmowały komunikację wizerunkowo-produktową w różnorodnych mediach z zakresu ATL i BTL. Główne cele kampanii to popularyzacja technologii cynkowania ogniowego w procesie ochrony antykorozyjnej stali oraz wskazanie na korzyści zastosowania tej metody: trwałość, bezpieczeństwo, oszczędność i ekologiczny charakter.
W swojej dotychczasowej działalności towarzystwo nie korzystało z usług agencji reklamowych. W związku z planowanym rozwojem aktywności marketingowej PTC na drodze konkursu wybrało krakowską agencję Brave Brain S.A. jako podmiot odpowiedzialny za kreację i implementację ogólnopolskiej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej. W ramach kampanii planowane są długofalowe działania reklamowe oraz z zakresu PR prowadzone równocześnie w wielu kanałach. Agencja zamierza dotrzeć do poszczególnych branży, z którymi współpracują ocynkownie (budowa mostów, dróg i autostrad, budownictwo mieszkaniowe, kolejnictwo, energetyka, etc.), popularyzując technologię cynkowania ogniowego oraz najwyższą jakość ochrony, jaką zapewnia. Brave Brain jest również odpowiedzialna za wykup mediów na potrzeby kampanii.
Pierwsze działania promocyjne ruszą już w grudniu. Komunikacja będzie oparta o reklamę w Internecie oraz w wydawnictwach branżowych, skierowanych do poszczególnych segmentów grupy odbiorczej PTC. Główne działania są zaplanowane na 2016 rok i będą obejmowały komunikację wizerunkowo-produktową w różnorodnych mediach z zakresu ATL i BTL. Główne cele kampanii to popularyzacja technologii cynkowania ogniowego w procesie ochrony antykorozyjnej stali oraz wskazanie na korzyści zastosowania tej metody: trwałość, bezpieczeństwo, oszczędność i ekologiczny charakter.