Czerwony punkt podzielony na dwie półkule - od teraz taki logotyp oznacza graficznie Targi Kielce, drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo - Wschodniej. Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych - oto co symbolizuje. To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem i zmianami w branży wystawienniczej, a także najnowszymi trendami graficznymi. Logo, jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku Targów Kielce, podkreślającym unikalny charakter ośrodka. Nowe liternictwo zastosowane w logo jest wyrazem minimalizmu, który jest esencją biznesowego stylu. Autorem nowego znaku jest Michał Obiedziński, kierownik Zespołu Grafiki Komputerowej w Targach Kielce, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Nowe logo Targów będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych.
To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem i zmianami w branży wystawienniczej, a także najnowszymi trendami graficznymi. Logo, jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku Targów Kielce, podkreślającym unikalny charakter ośrodka.
Nowe liternictwo zastosowane w logo jest wyrazem minimalizmu, który jest esencją biznesowego stylu. Autorem nowego znaku jest Michał Obiedziński, kierownik Zespołu Grafiki Komputerowej w Targach Kielce, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Nowe logo Targów będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych.