Aktualności | 2017-01-23
Biznesowe spojrzenie na modę

Biznesowe spojrzenie na modę

Targi Mody w Poznaniu są największym w Polsce wydarzeniem skierowanych do właścicieli i managerów sklepów z branży fashion. To właśnie tam zapada decyzja jaki asortyment pojawi się na rynku. Premiery wzorów czekają tam na opinię klientów, którzy jeszcze mogą zmienić ich ostateczny kształt. Tysiące modeli odzieży, obuwia, dodatków i biżuterii z kilkunastu krajów wypełnią pięć pawilonów wystawienniczych Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Obok znanych marek będzie można znaleźć mniejsze, lecz prężnie rozwijające się firmy oraz stoiska młodych projektantów (strefa BezliQ).

Targi w Poznaniu koordynują kampanię Polska Moda, wpierającą rodzimy przemysł, dlatego dużą część ekspozycji tworzą rodzime marki. Znak Polska Moda został przyznany ponad trzydziestu markom za wyjątkowe wzornictwo i jakość materiałów. Część kolekcji uczestników programu Polska Moda zobaczymy na wybiegu pierwszego dnia targów podczas uroczystej Gali Polskiej Mody.

Program Targów Mody Poznań zakłada codzienne pokazy nowych oraz szkolenia skierowane do specjalistów z branży fashion. Szczegóły na temat wykładów pojawią się już wkrótce na stronie internetowej organizatora: www.targimodypoznan.pl.