Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego w maju rozpoczęła kampanię edukacyjno - promocyjną finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. "Polska Smakuje Jakością". Jej przedmiotem jest kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Działania oparte są na organizacji i realizacji road show po Polsce food trucka pod auspicjami QAFP. Pierwsze spotkanie odbyło się 3 i 4 czerwca we Wrocławiu, na tegorocznej edycji Europy na Widelcu oraz podczas zlotu food trucków „Food O’Clock Festival & beer O’Clock”. Menu food truck’a stworzył Jerzy Sobieniak, który na wrocławskim rynku wystąpił na scenie festiwalu przygotowując potrawy na bazie wędlin i mięsa QAFP. Kilkanaście tysięcy ludzi miało okazję posłuchać o tym, czym jest QAFP i dlaczego jest tak ważne. Kilkaset osób wzięło udział w ich degustacji. Młodsi odwiedzający mieli dużo zabawy robiąc sobie zdjęcia z maskotką kampanii – błękitnooką świnką w fartuchu z logotypem kampanii. Była również okazja do udzielenia wywiadu przez Jurka oraz Jolantę Ciechomską, kierownika ds. QAFP radiu Zet, które prowadziło relację na żywo z eventu. Food truck był również oblegany kolejnego dnia, w Browarze Mieszczańskim, na zlocie food trucków „Food O’Clock Festival & Beer O’Clock”. Również tutaj zainteresowanie wrocławian kampanią było ogromne. Polska Smakuje Jakością to kampania, która pozwoli w bezpośredni sposób przekonać Polaków o doskonałej jakości mięsa i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP. Ma przyczynić się również do wzrostu świadomości zasad i korzyści ze stosowania tego systemu przez producentów trzody chlewnej i przetwórców. Nasz food truck ponownie wyrusza w drogę już niedługo. Zapraszamy wszystkich na Targ Śniadaniowy do Warszawy już 17 czerwca!
Menu food truck’a stworzył Jerzy Sobieniak, który na wrocławskim rynku wystąpił na scenie festiwalu przygotowując potrawy na bazie wędlin i mięsa QAFP. Kilkanaście tysięcy ludzi miało okazję posłuchać o tym, czym jest QAFP i dlaczego jest tak ważne. Kilkaset osób wzięło udział w ich degustacji. Młodsi odwiedzający mieli dużo zabawy robiąc sobie zdjęcia z maskotką kampanii – błękitnooką świnką w fartuchu z logotypem kampanii. Była również okazja do udzielenia wywiadu przez Jurka oraz Jolantę Ciechomską, kierownika ds. QAFP radiu Zet, które prowadziło relację na żywo z eventu. Food truck był również oblegany kolejnego dnia, w Browarze Mieszczańskim, na zlocie food trucków „Food O’Clock Festival & Beer O’Clock”. Również tutaj zainteresowanie wrocławian kampanią było ogromne.
Polska Smakuje Jakością to kampania, która pozwoli w bezpośredni sposób przekonać Polaków o doskonałej jakości mięsa i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP. Ma przyczynić się również do wzrostu świadomości zasad i korzyści ze stosowania tego systemu przez producentów trzody chlewnej i przetwórców.
Nasz food truck ponownie wyrusza w drogę już niedługo. Zapraszamy wszystkich na Targ Śniadaniowy do Warszawy już 17 czerwca!