Wyniki 1-10 spośród 15 dla zapytania: authorDesc:"Paulina Steklińska"

Dlaczego warto zainwestować w wizerunek nowoczesnej cukierni internetowej? DOI:


  Rynek gastronomiczny wciąż się zmienia i rozwija. Badania wskazują na stały wzrost liczby klientów zamawiających jedzenie online, odnotowują natomiast spadek zakupów telefonicznych oraz stacjonarnych. Jakie ma to znaczenie dla biznesu cukierniczego? Czy można sobie jeszcze pozwolić na prowadzenie firmy bez własnego sklepu internetowego? Być może nie wszyscy cukiernicy zadają sobie te pytania. Warto jednak dowiedzieć się jakie korzyści dla mojego słodkiego biznesu niesie internet i co może mnie spotkać, gdy na dobre w nim nie zaistnieje. Kusząca oferta online Wartość zamówień posiłków online w Polsce wynosi obecnie aż 200 mln złotych rocznie i stale rośnie. Trendy w tym obszarze wyraźnie się zmieniły w ciągu kilku ostatnich lat - teraz częściej niż pizzę klienci wybierają modne dania konkretnych kuchni. To pokazuje, że w internecie czeka na cukiernie klient świadomy swoich potrzeb, z konkretnymi oczekiwaniami i wymaganiami. Miała na to wpływ zmiana społeczna: obecne pokolenie 20- i 30-latków zamiast chodzić po sklepach stacjonarnych woli korzystać z nowinek technologicznych, aby zrobić zakupy. Oszczędność czasu jest tutaj kluczowa, jednak oprócz niej klienci ceni[...]

Nowoczesna cukiernia dla nowoczesnego klienta DOI:


  Wciąż poszukujesz nowych możliwości rozwoju i sposobów na pozyskanie klientów. Jako nowoczesny cukiernik chcesz nadążać za wciąż zmieniającymi się trendami i polskim rynkiem. Na co w takim razie powinieneś zwrócić uwagę? Przede wszystkim na klientów. I nie chodzi tutaj o osoby, które już zamawiają Twoje pyszne wypieki, lecz o te, które jeszcze tego nie robią. Nowi potencjalni klienci czekają na Ciebie i Twoje wypieki w internecie, czyli tam gdzie rządzą nowinki technologiczne i innowacyjny marketing. Od dzisiaj możesz w swoim biznesie zadbać o łatwiejsze dotarcie nawet do najbardziej wymagających nowoczesnych klientów. Złap swoich klientów w sieci Wiesz już, że cukiernia internetowa to przyszłość słodkiego biznesu w Polsce i na całym świecie. W takim razie warto, abyś poznał swoją przyszłą klient[...]

Lokalny biznes o globalnym zasięgu DOI:


  Twoja cukiernia z całą pewnością ma wielu lokalnych klientów, którzy doceniają jakość oferowanych wypieków oraz profesjonalną i miłą obsługę. Opieka nad sklepem oraz pyszne produkty są na co dzień priorytetem każdego, kto pracuje w słodkim biznesie. W przypadku miejscowych cukierni, gdzie dokonuje się zakupów osobiście, najważniejsza jest lokalna reklama. Do niej można zaliczyć atrakcyjny wizerunek sklepu, informacje o promocjach w witrynach i ulotkach, a także oczywiście polecenia zadowolonych klientów. Wystarczy zadbać o piękne i pyszne wypieki oraz estetyczną identyfikację wizualną aby spodobać się potencjalnym klientom. Co jeśli jednak mógłbyś dotrzeć do większej grupy osób niż tylko mieszkańcy danego miasta i dzielnicy? Jak dotrzeć do osób, które nigdy nie przejdą obok Twojego sklepu? My mamy na to odpowiedź! Sprzedawaj przez internet Jeśli zdecydujesz się na sprzedaż internetową, zasięg Twojej cukierni może być o wiele większy. Założ[...]

Jak zadbać o spójny wizerunek cukierni online? DOI:


  Wizerunek firmy jest niezwykle istotny - liczą się zarówno renoma związana z marką, jak i spójna stylistycznie identyfikacja wizualna. Klienci przykładają ogromną wagę do tego, jak prezentuje się firma i bardzo często na tej podstawie podejmują swoje decyzje zakupowe. Co jednak w zasadzie oznacza określenie "wizerunek firmy"? Na co konkretnie zwrócić uwagę, aby nasze sygnały były jednolite i przekonujące dla konsumentów? W tym artykule znajdziesz zarówno odpowiedzi na te pytania, jak i wskazówki od specjalistów w branży cukiernictwa online. Buduj swoją renomę na wartościach firmy Klienci tworzą swój obraz firmy przede wszystkim poprzez przekaz płynący od przedsiębiorstwa oraz jego pracowników. Jeśli jesteś właścicielem cukierni rodzinnej o silnych tradycjach związanych z konkretnymi wypiekami i lokalną społecznością, to powinieneś się do nich odwoływać w swoich treściach i komun[...]

Koniec roku - czas na podsumowania i refleksje DOI:


  Nadszedł grudzień, a więc czas spotkań świątecznych oraz podsumowań i refleksji nad mijającym rokiem. Dla ekipy pracującej nad E-cukiernią to doskonały moment na ocenę naszych działań. Chcemy się tym wszystkim podzielić z Wami - nasze doświadczenie z pewnością może okazać się dla kogoś niezwykle cenne, a nam zależy na przekazywaniu wartościowych rzeczy. Zwłaszcza że zbliża się najlepsza ku temu okazja, czyli święta Bożego Narodzenia. Zapraszamy więc do lektury naszych podsumowań i wniosków jakie wyciągnęliśmy podczas ostatnich 12 miesięcy pracy nad najnowocześniejszymi cukierniami w Polsce. Wiara w polskie cukiernictwo Weszliśmy w ten biznes z ogromną wiarą w polską branżę cukierniczą i z tą samą wiarą (a nawet jeszcze większą) kończymy ten rok. Przygotowując wszystkie niezbędne materiały do wystartowania z projektem byliśmy pełni obaw, czy uda nam się przebić z naszym pomysłem do cukierników. Obawy te na [...]

Trendy w branży cukierniczej na rok 2018 DOI:


  Rozpoczynając nowy rok jesteśmy gotowi na nowe wyzwania. Podsumowując ostatnie miesiące zauważyliśmy kilka ważnych trendów, które naszym zdaniem zaważą na dalszym rozwoju branży cukierniczej. Chcielibyśmy Wam przedstawić nasze spostrzeżenia, które dotyczą zarówno samych wypieków, jak i ich promocji oraz sprzedaży. Posiłkując się różnymi badaniami oraz statystykami z mediów społecznościowych, jesteśmy w stanie stwierdzić, że obecnie najważniejsza jest trójca: Zdrowie - Przyjemność - Wygoda. Przejrzyste składy dla świadomych konsumentów Zdrowie i branża cukiernicza pozornie nie idą ze sobą w parze. Zdrowe jedzenie nie musi jednak oznaczać restrykcyjnego ograniczania kalo[...]

Jak zadbać o wszystkie szczegóły zamówienia z pomocą panelu E-cukierni? DOI:


  Rozwój Twojego słodkiego biznesu wiąże się ze zwiększoną liczbą zamówień oraz dostaw. Coraz więcej nowych klientów będzie mogło kupować wypieki nie tylko w sklepie lokalnym, ale także przez internet. Biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie Twoimi produktami, trzeba rozważyć logistyczny aspekt realizacji zamówień. Konieczne jest przygotowanie dyspozycji dla zespołu, który nie tylko obsługuje produkcję, ale musi też zadbać o wiele innych szczegółów. Jak pamiętać o wszystkich elementach zamówienia? Jak optymalnie zaplanować pracę produkcyjną oraz transport? Mamy dla Was garść wskazówek! Odbieraj zamówienia jak i kiedy chcesz Pierwszą i najistotniejszą kwestią jest przygotowanie listy zamówień na najbliższe dni. Zaplanowanie produkcji wcale nie jest łatwe - trzeba wziąć pod uwagę zarówno zamówienia[...]

E-cukiernia - narzędzie, które napędza Twoje pomysły DOI:


  Biznes cukierniczy wielu osobom wydaje się bardzo łatwy i przyjemny - w końcu praca ze słodkościami nie może być trudna! Jednak każdy, kto spędził w cukierni choć dzień wie, że to ciężka praca. Wymagane są nie tylko predyspozycje związane z umiejętnościami piekarskimi, ale także znajomość trendów i konkurencji oraz zdolność do sprzedawania. I nie mówimy tu o ciastach! Najważniejsze jest sprzedanie swojego wyjątkowego pomysłu. I w tym właśnie pomaga E-cukiernia, ponieważ jest to narzędzie umożliwiające wcielanie w życie wszelkich kreatywnych słodkich projektów. W tym artykule dowiecie się, jakie drogi rozwoju obrały niektóre z E-cukierni. Warto się na nich wzorować oraz wprowadzać w życie własne unikalne pomysły. Bądź kreatywny [...]

Sprzedaż wypieków przez internet - jak zacząć? DOI:


  Większość naszych artykułów kierujemy do osób chcących założyć własną E-cukiernię i dzięki temu prezentować swoją autorską ofertę. Jednak coraz częściej kontaktują się z nami osoby, które chciałyby sprzedawać przez internet, mimo braku wcześniejszego doświadczenia w tym zakresie. Pytają często, czy jest możliwość wypróbowania tego modelu biznesowego, ponieważ nie są przekonane co do własnych możliwości na tym polu. W związku z tym chcemy zaprezentować naszą propozycję dla osób chcących powoli zacząć swoją przygodę ze sprzedażą słodkości online. Sklep internetowy E-torty E-torty to sklep internetowy należący do firmy MyShop, będącej pomysłodawcą i realizatorem E-cukierni. To serwis umożliwiający klientom z całego [...]

Sweet expectations po Expo Sweet - czego się spodziewać po nowych trendach? DOI:


  Za nami wyjątkowe wydarzenie cukiernicze na mapie Polski, czyli targi Expo Sweet, które odbywały się w dniach 25-28 lutego w Warszawie. Setki wystawców i pasjonatów zjechało się, by podziwiać wspaniałe ekspozycje i wziąć udział w wyjątkowych warsztatach. Dla nas była to przede wszystkim okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami w i przekonania się na żywo, jak wyglądają najgorętsze tematy i zmiany w branży. Trendy 2018 Na targach znaleźliśmy potwierdzenie naszych prognoz na rok 2018. Monoporcje to jeden ze zdecydowanych hitów i trudno jest się temu dziwić - niewielkie porcje dese[...]

 Strona 1  Następna strona »