Wyniki 1-4 spośród 4 dla zapytania: authorDesc:"Zdzisław B. Kohutek"

Trwa Kampania Znaku Jakości SPBT "Dobry Beton"

Czytaj za darmo! »

Dobiega końca regulaminowa kwalifikacja kandydatów do wyróżnienia Znakiem Jakości "Dobry Beton" w ramach IV edycji (2006/2007). Jesieni ą 2006 r. do eliminacji przystąpiło 26 wytwórni betonu towarowego, w tym: cztery z Aglomeracji Górno śląskiej, po dwie z Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Kielc, Jeleniej Góry, Opola i Rzeszowa oraz po jednej ze Szczecina, Słupska, Skierniewic, Gorzowa Wielk[...]

Krajowa branża betonu towarowego

Czytaj za darmo! »

Pięć lat temu w Polsce zahamowany został spadek produkcji betonu towarowego i do 2006 r. następował powolny wzrost. W ubiegłym roku odnotowano wyraźny wzrost. Krajowe zakłady wyekspediowały łącznie ok. 14 200 tys. m3 mieszanki betonowej, z przeznaczeniem na monolityczne konstrukcje budowlane. Ponad połowa tej wielkości, obejmująca betony drogowo-mostowe, posadzkowe, odporne na wzmożoną agresj[...]

Kampania "Dobry Beton" nadal cieszy się uznaniem DOI:

Czytaj za darmo! »

Do późnej jesieni 2016 r. Zarząd Stowarzyszenia Producentów Betonu Towarowego w Polsce (SPBT) zastanawiał się, czy uruchamianie kolejnej, XIV edycji Kampanii "Dobry Beton" ma sens wobec faktu urzędowego uznania betonu towarowego za wyrób budowlany, a w konsekwencji wprowadzenia obowiązku certyfikowania zakładowej kontroli produkcji przez akredytowaną jednostkę zewnętrzną. Obawy te okazały się płonne. Na zaproszenie Biura SPBT odpowiedziało 19 wytwórni betonu towarowego z całej Polski, a w terminie późniejszym lista kandydatów została zwiększona o kolejnych 5, co w sumie daje o 6 więcej niż w ub[...]

15 lat DOBREGO BETONU DOI:


  Idea wyróżniania wytwórni betonu towarowego Znakiem Jakości "Dobry Beton" przyznawanym przez Stowarzyszenie Producentów Betonu Towarowego w Polsce (SPBT) zrodziła się w 2000 r. jako reakcja na patologie rynku, m.in. wprowadzanie do obrotu betonu niespełniającego wymagań, niepełnych ładunków betonowozów czy unikanie należnego opodatkowania. Głównym celem znakowania jest: - promowanie wytwórni betonu dysponujących nowoczesnym wyposażeniem, zgodnymze standardami Unii Europejskiej; - kreowanie i ujednolicenie warunków konkurencji; Bu- 15 lat DOBREGO BETONU Stowarzyszenie Producentów Betonu Towarowego w Polsce tel. 12 427 28 44 e-mail: biuro@spbt.pl; www.spbt.pl Fot. 1. Ekspozycja przed gmachem Polskiego Komitetu Olimpijskiego Fot. 2. Prof. Jan Małolepszy - przewodniczący Kapituły Znaku Jakości "Dobry Beton[...]

 Strona 1