Wyniki 1-2 spośród 2 dla zapytania: authorDesc:"JULES LEJEUNE"

Etykiety samoprzylepne dla rynków żywności i napojów


  W sprzedaży detalicznej żywności i napojów etykiety samoprzylepne mogą stanowić wielofunkcyjne rozwiązanie, które uprości prawidłowy workflow i wydajność produkcji, a także dostarczy nieoceniony, dodatkowy poziom identyfikacji produktu. W świetle zainteresowania mediów przypadkami fałszowania napojów - mleka dla niemowląt oraz innych produktów spożywczych (w tym wina) - odpowiedzialny producent może dzisiaj zdecydować się na podążanie prostą ścieżką do sukcesu, wykorzystując wszystkie niezbędne funkcjonalności etykiety samoprzylepnej. We wszystkich rynkowych segmentach użytkowników końcowych - wliczając w to napoje, żywność oraz handel detaliczny - etykiety samoprzylepne zyskały niezrównaną reputację jako niezawodne i wszechstronne. Są preferowanym wyborem dzięki wyjątkowo stabilnej naturze samoprzylepnej "kanapki" - nadającego się do zadrukowywania wierzchniego laminatu, kleju oraz warstwy zabezpieczającej. Dostarczane w długich lub krótkich rolach, stabilne na warstwie zabezpieczającej, są gotowe do dokładnej, czytelnej personalizacji za pom[...]

Etykiety wielostronicowe to już nie kłopot


  Życie etykiet na zapakowanych produktach spożywczych o krótkim czasie przydatności do spożycia może być wyjątkowo ulotne. Jednak i tak spełniają one ważną rolę dekoracyjną, wyróżniającą produkt na półce sklepowej wśród artykułów konkurencji, a także informacyjną jako nośnik ważnych treści. Realizacja obu tych zadań może być trudna w przypadku małych opakowań, ale marki Harmony Fruit oraz Yoghurt Desserts, stworzone przez znaną z jakości swych wyrobów szwajcarską piekarnię i producenta żywności, firmę Jowa AG, dla głównej szwajcarskiej sieci sklepów detalicznych Migros, udowadnia, że wszystko jest możliwe.Wyzwanie Harmony Fruit oraz Yoghurt Desserts to najwyższej[...]

 Strona 1