Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Tomasz Kowal"

Produkty premium w delikatesach Alma i Bomi


  Wzrost zamożności polskiego społeczeństwa sprzyja zwiększaniu konsumpcji i rozwojowi rynku dóbr wysokiej jakości, określanych jako produkty kategorii premium. Wyjazdy zagraniczne Polaków i poznawanie produktów narodowych innych krajów zachęcają do kupna tych produktów w polskich sklepach. Produkty segmentu premium1 charakteryzują się m.in. wysoką innowacyjnością rozwiązań i zastosowaniem najnowszych technologii w procesie produkcji. Wyróżniają się szatą graficzną i wizualizacją. Są one pakowane w średnie i małe opakowania jednostkowe, bowiem cena produktu jest porównywalna z cenami wiodących produktów markowych lub wyższa. Potrzeby konsumentów zaspokajają sieci handlowe, które oferują produkty kategorii premium. Na przykładzie delikatesów Alma i Bomi pokazano, jakie działania są podejmowane w celu zaspokojenia nowych wymagań Polaków, a także w jaki sposób nowe potrzeby są kształtowane przez odpowiedni marketing. DZIAŁANIA MARKETINGOWE delikatesów Alma i Bomi Delikatesy Alma i Bomi należą do tych sieci handlowych, które wykorzystują coraz większe zapotrzebowanie na produkty kategorii premium, w tym również na tzw. zdrową żywność. Swoją przyszłość obie firmy wiążą głównie ze sprzedażą unikalnych, importowanych produktów, często są ich wyłącznym dystrybutorem w Polsce. W obu przypadkach lokalizacja, powierzchnia i wystrój sklepu są ustalane według określonego standardu, co ma na celu wzmocnienie pozycji rynkowej sieci jako sklepów o charakterze luksusowym. DELIKATESY ALMA Spółka Alma Market SA powstała w Krakowie w 1991 r. Jest uważana za założyciela pierwszej w Polsce nowoczesnej, wielkopowierzchniowej sieci delikatesów. Działalność rozpoczęła w okresie, gdy na polskim rynku po okresie intensywnego rozwoju sieci hipermarketów powstała pewna nisza w ofercie produktów typu pre[...]

 Strona 1