Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Justyna Piotrowska-Łój"

Finał XVI Kampanii SPBT "Dobry Beton" DOI:


  Stowarzyszenie Producentów Betonu Towarowego w Polsce (SPBT) już od 16 lat promuje dobre praktyki w produkcji betonu towarowego, pokazując wytwórnie dbające o jakość oferowanych produktów, środowisko naturalne, a także bezpieczeństwo pracy. Efektem dotychczasowych kampanii "Dobry Beton" jest większa dbałość o odbiorcę finalnego, aby oferowany mu beton towarowy charakteryzował się jak najlepszą jakością. Natomiast tegoroczna kampania otwiera nowy rozdział Znaku SPBT "Dobry Beton". Po raz pierwszy 20 wytwórni ubiegających się o to wyróżnienie poddano audytom z dziedziny BHP i ochrony środowiska. Umożliwi to poprawę wykorzystania zasobów naturalnych, a także zwiększy bezpieczeństwo pracy w wytwórniach betonu. Honorowy patronat nad tegoroczną edycją kampanii SPBT "Dobry Beton" objęli: Minister Infrastruktury Andrzej Adamczyk oraz Przewodniczący Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa prof. dr hab. inż. Zbigniew Kledyński. Ocenie poddało się dwadzieścia wytwórni betonu towarowego. Szesnaście z nich to nowicjusze, którzy starali się o wyróżnienie po raz pierwszy (tabela 1). Ci laureaci mogą posługiwać się znakiem "Dobry Beton" przez najbliższe dwa lata, natomiast cztery wytwórnie, które prolongowały znak "Dobry Beton", uzyskały certyfikat na kolejne cztery lata (tabela 2). TegorocznąGalę "DobryBeton", która odbyła się 21marca br. w Centrum Olimpijskim PKOl wWarszawie, prowadził Andrzej Losor - lider Grupy ds. Komunikacji SPBT. Na wstępie przywitał wszystkich zebranych, a wśród nich: Artura Sobonia - Podsekr[...]

 Strona 1