Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Marcin Derlacz"

Budowa tunelu kolejowego pod wiaduktami metodą podstropową DOI:10.15199/33.2018.02.02


  Wartykule przedstawiono sposób realizacji tunelu kolejowego pod wiaduktami drogowo-tramwajowymi w ciągu ul. Kopcińskiego w Łodzi. Zadanie wykonano w ramach inwestycji Nowa Łódź Fabryczna, która została zrealizowana przez konsorcjum NLF-Torpol Astaldi s.c., a inwestorem jest PKP PLK S.A. w porozumieniu z Miastem Łódź i PKP S.A. Tunel kolejowy o długości ok. 1,7 km jest usytuowany w centrum Łodzi i stanowi dojazd do podziemnej stacji. Wykonany został metodą podstropową w linii dotychczasowej linii kolejowej. Przebieg nowo projektowanej linii kolejowej zakładał wykonanie tunelu dokładnie pod dwoma podporami istniejących wiaduktów w ciągu ulicy Kopcińskiego (odcinek drogi krajowej nr 14). W czasie budowy niemożli[...]

 Strona 1