Wyniki 1-4 spośród 4 dla zapytania: authorDesc:"Łukasz Tabakowski"

Nowoczesny sklep - krok po kroku (cz. II)


  Po zakończeniu (opisanego w poprzednim numerze) procesu przygotowawczego, przystępujemy do etapu koncepcyjnego. Składa się na niego opracowanie grafi ki, aranżacji wnętrz oraz wzornictwa przemysłowego. Koncepcja graficzna Szeroko rozumiana koncepcja graficzna zawiera bardzo często elementy spoza działań stricte graficznych. Są to między innymi branding (budowanie świadomości marki), copywriting (pisanie sloganów reklamowych), rozwijanie strategii rozwoju i ekspansji firmy. Takie działania niejednokrotnie wymagają szerokiego podejścia, co wiąże się z koniecznością dokooptowania do zespołu odpowiednich specjalistów. Oprócz copywriterów i prawników (sprawdzenie rozwiązań pod kątem praw autorskich), osób badając[...]

Nowoczesny sklep - krok po kroku (cz. III)

Czytaj za darmo! »

Niezależnie czego dotyczy projekt (grafi ki użytkowej, aranżacji wnętrz czy projektowania wzorniczego) proces "przejścia" od projektu koncepcyjnego do wykonawczego, a następnie wdrożenia wygląda bardzo podobnie. Projekt koncepcyjny bardzo często weryfi - kuje poczynione na samym początku założenia, na jego podstawie ulegają one zmianie i uszczegółowieniu. Zmiana w oczekiwaniach i sposobie podejścia do tematu dotyczy na ogół obu stron: inwestora i [...]

Nowoczesny sklep - krok po kroku


  Stworzenie nowoczesnego sklepu to przedsięwzięcie wymagające wielu przygotowań i sporej wiedzy, dlatego dobrze jest zaufać profesjonalistom, projektantom, którzy odpowiednio pokierują tą ważną inwestycją. Niedopatrzenia i zaniedbania w fazie przygotowań mogą mieć bowiem nieodwracalne skutki. Po czym rozpoznać, czy mamy do czynienia z fi rmą, która w profesjonalny sposób może nam pomóc w stworzeniu nowoczesnego sklepu? Między innymi po tym, że zanim przystąpi do prac projektowych, będzie chciała się wiele dowiedzieć o fi rmie, jej dorobku i otoczeniu rynkowym. Należy zrozumieć, na czym polega udział zes[...]

 Strona 1