Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Maciej TRZMIEL"

Redagowanie porozumień dotyczących jakości obsługi w sieci WiMAX

Czytaj za darmo! »

Porozumienia dotyczące jakości obsługi SLA (Service Level Agreement) są w telekomunikacji gwarancjami udzielanymi przez operatorów na świadczone usługi. Pomimo że obecnie kontrakty SLA uznaje się za główne narzędzie w zarządzaniu usługami, w dostępnych publikacjach bardzo trudno jest znaleźć spójne i konstruktywne zasady ich redagowania. W artykule omówiono ideę porozumień dotyczących jakości obsługi. Przedstawiono podejścia do ich redagowania prezentowane w literaturze. Zaproponowano spójne zasady formułowania umów SLA na przykładzie usługi WiMAX. Zamieszczono także przykładowy tekst kontraktu SLA dla usługi bezprzewodowego dostępu do publicznej sieci Internet oraz telefonii realizowanej przy użyciu protokołu IP (Voice over IP). DEFINICJA SLA Porozumieniem dotyczącym jakości[...]

 Strona 1