Wyniki 11-17 spośród 17 dla zapytania: authorDesc:"Marcin Pietrzyk"

Dekoracje pod kontrolą DOI:

Czytaj za darmo! »

Projektowanie łazienek to proces złożony, o czym przekonał się każdy, kto choć raz postanowił wykonać aranżację tego pomieszczenia wykraczającą ponad popularny w latach osiemdziesiątych XX w. układ płytek 3 pasy na ścianie. Na etapie koncepcji projektant musi myśleć nie tylko o walorach estetycznych, ale też wielu rozwiązaniach technicznych, m.in. układzie mediów i kontaktów elektrycznych. W łazienkach bardzo często na [...]

Szkolenia firmy CAD Projekt DOI:

Czytaj za darmo! »

Wrzesień, po dwóch miesiącach wakacji, to początek intensywnego okresu dla wszystkich. Zwykle bywa czasem reorganizacji i powolnego startu, natomiast wszelkie działania intensyfikują się w październiku. Wówczas pojawia się wiele prezentacji produktowych, zapowiedzi nowości, targów branżowych, imprez wizerunkowych. Oczywiście korzystanie z tego typu aktywności jest potrzebne, niemniej jednak lic[...]

Nowa jakość we współpracy z klientem DOI:

Czytaj za darmo! »

Nieustanna walka o klienta wymusza organizowanie szkoleń dotyczących różnych technik sprzedaży - od tych z pogranicza magii, po te z solidną dozą praktyki. Pojawiają się kolejne pomysły, jak obsłużyć skutecznie, szybko i dzięki temu przyciągnąć nowych klientów dobrą opinią o firmie lub też jak nagrodzić nabywcę. Konkursy, promocje, zakupy wiązane itp... Mnogość technik przyprawia o zawrót głowy. Piękne opakowania, c[...]

Programy do projektowania wnętrz wspomagające sprzedaż płytek


  W czasach ostrej konkurencji, klient przy wyborze konkretnego produktu, również płytek ceramicznych, nie kieruje się tylko ceną. Coraz większe znaczenie mają wartości dodane. Jedną z nich może być np. sprawnie działający i skuteczny serwis, idealnie dopasowany do potrzeb klienta. Nawet wtedy gdy zostanie on sprowadzany do szybko przeprowadzonego procesu zakupu i bezproblemowej dostawy na plac budowy. Taką "wartością dodaną" będą też narzędzia do wzbudzania emocji podczas zakupów, gdyż większość decyzji zakupowych podejmowanych jest właśnie pod wpływem emocji. Są produkty, które chcemy mieć, ponieważ urzekają urodą, innowacyjno[...]

« Poprzednia strona  Strona 2